Wednesday, 7 December 2011

BUDAK PALING BODOH


HAKHAK, budak paling bodoh pernah aku jmpe :D Bangga sgt ke ade orang nak kat kite ? Agagaga. *SO STUPID GIRL*. Tapi sokay la kan , dea kan budakbudak lagi. Bukan tahu pape pon kan ? HAHA, baru standard 6 dah mengade ngade ! Sewel lah kau budak ! Aku bukan nak marah sgt kat kau tuh, actually kau kan maseh lagi pemegang title *BUDAKBUDAK*, ihikhik, tapi ayat kau tuh taleh blah laa sayangs ! *BODOH*. Dahla tak kenal orang tetibe mengate bagai kat pix orang. Pesal ? Sejak bile pulak jadik masalah kau budak ? Kesian kau kan dik ? HAHA, mak tak ajar adik ye ??

No comments:

Post a Comment